OV (alweer)

Of ik vanmiddag (Zondag 7 nov. 2010) mijn dochter + vriendin "even" naar het station wilde brengen. Ze konden dan met de trein naar Utrecht en zouden daar opgehaald worden om te gaan winkelen. Dat wilde ik wel "even" doen. Op station Bilthoven aangekomen en net voordat ik kaartjes ging kopen wordt er omgeroepen dat er GEEN treinen rijden tussen Bilthoven en Utrecht CS. Oh nee he? Oh JA hoor! Maar er staat wel iemand te wachten op Utrecht CS. Gelukkig, die belt net op dat de trein uit Leiden ook niet reed en dat ze later komt. Ik heb dus nog tijd om de kinderen "even" met de auto naar Utrecht CS te brengen. Waar zouden we zijn zonder de trein? Nou gewoon, in de auto natuurlijk. Zoals het hoort. Ik heb mijn portie OV wel weer gehad dit jaar. Na de winter maar eens kijken of die NS dan xfcberhaupt nog bestaat.

Alweer storing.

Leave a Reply

