Er is er een jarig!

Vandaag 12 februari 2009 is Kyra 14 jaar oud geworden. Het is ruim 13 jaar geleden dat we Kyra van het asiel in Driebergen "in bruikleen" kregen. Dat betekent dus dat ik inmiddels in totaal al minstens 13 x 365 x 3 x 10 = 142.350 minuten met Kyra gewandeld heb! Dat is dus 23.725 uur ofwel 99 dagen! Daarom ben ik natuurlijk zo moe de laatste tijd. In ieder geval heb ik gedurende de afgelopen 13 jaar dat Kyra bij ons in huis is nog geen enkele seconde spijt gehad. Ik denk dat Kyra vanavond (of komend weekend) biefstuk krijgt.

Kyra

Kyra 14 jaar.

2 thoughts on “Er is er een jarig!

  1. Coco:”Waf waf waf waf,waf waf waf waf waf woef!”Palina:”Waf waf waf ,waf woef waf!”Bouschka:”Waf woef waf waf waf ,woef waf!”Kyra zal wel weten wat het betekent…Ook van mij van harte gefeliciteerd Kyra!

  2. Lieve Kyra,
    We kunnen dan wel niet met elkaar spelen. Wij vinden je toch heel lief en dus hartelijk gefeliciteerd met je 14e verjaardag. Was de biefstuk lekker??
    dikke knuffels van Dingo en Kaya

Leave a Reply

