NS (laatste keer)

Nog een keer met de trein. Dit keer na negen uur van huis, zodat ik een goedkoop retourtje kon nemen. En voor de zekerheid ook maar wat meer speling tijdens het overstappen ingebouwd. De trein van 09:10 uur vertrok rond kwart over negen. Ik had in Utrecht gelukkig ruim de tijd (20 minuten) om over te stappen, dus niets aan de hand. In Utrecht eerst een cappucino gehaald en toen had ik zelfs nog tijd om wat foto’s van een vrijwel geheel verlaten spoorwegemplacement te maken. Vandaag geen problemen met de infra zo te zien. Ik kon (voor het eerst!) zelfs met de Intercity naar Amsterdam Bijlmer ArenA. En ook nog een zitplaats! En heerlijk rustig in de trein!

Utrecht CS

Ook de terugweg verliep dit keer geheel zonder problemen en zonder vertragingen. Ik was keurig op tijd in Utrecht en kon meteen door met de trein naar Bilthoven!Het is duidelijk: zolang er maar niet al te veel mensen tegelijk gebruik maken van het spoor, loopt alles op rolletjes.

Leave a Reply

