Xantia

De ACID is afgelopen week weer in actie gekomen. Een lokate website over een Citroen Xantia moest helaas gesloten worden. Op de babbelbox van de Xantia site verschenen berichten waarin de spot werd gedreven met de ACID.Sinds het sluiten van de site zijn lokate bewoners verstoken van Xantia informatie. In een interview verklaarde een van de regelmatige bezoeksters:

"Ik vind het vreselijk. Ik kan nu niet meer zien hoe de Xantia erbij staat en ik kan ook de teller niet meer bijhouden. Afschuwelijk. Ik kan er bijna niet meer van slapen.En dat alleen omdat een persoon zonodig de ACID moest provoceren."

Inmiddels is er een lokale actiegroep gevormd die acties tegen de ACID aan het voorbereiden is.De kans op success lijkt echter gering, want de ACID trekt altijd aan het langste eind.

Gesloten

3 thoughts on “Xantia

  1. Ach Robbieboy, ik ben er ontdaan van. Ik voel me zo schuldig dat de ACID misschien wel mede door mijn toedoen zich miskent voelt. Hoe moeten wij nu verder leven zonder de Xantia-pagina. Er zal een leegte in ons leven ontstaan die niet meer te vullen is.

  2. Heeeeeeeeeeeeeeeeel goed van die ACID!
    Klasse,wat een lef!
    Het moet maar eens afgelopen zijn met die halfbakken gedoog cultuur in Nederland!
    Ik doe mee,ik steun de AAAIECEEDEE!

Leave a Reply

