4e versnelling

Een week na de geheime rit naar Bitburg mis ik nog steeds mijn 4e versnelling. Op de heenweg ben ik in de buurt Keulen mijn 4e versnelling kwijtgeraakt. Gelukkig kon de rit in de 3e versnelling voortgezet worden. In Duitsland voor de zekerheid nog even langs bij HSI Custom Bikes voor een kontrole, maar er zat gelukkig geen slijpsel in de olie. Navraag bij ADAC heeft niets opgeleverd en ook na uitgebreid zoeken op Internet moet ik het nog steeds met 3 versnellingen doen.

One thought on “4e versnelling

Leave a Reply

