De Grote Ontknoping – deel 4

Bilthoven, Hoorn, Utrecht, Oeblarn, Frankfurt… – P.Air de Vrieskist komt vandaag (om deze troosteloze dag wat op te fleuren) met de vierde ontknoping. Ghost Mapping & Ghost Appearing zijn inderdaad door mij gebruikte technieken om op onverwachte plaatsen en op onverwachte momenten, onopgemerkt aanwezig te kunnen zijn en onopgemerkt te kunnen waarnemen en vastleggen. Ik heb deze technieken met succes toegepast om in de hoedanigheid van studio hond, gasthaus hond, vuilnisman en zelfs als sneeuwpop en ooievaar mijn speurwerk te kunnen verrichten. Helaas is deze techniek sinds de publicatie op http://hosgoldfinger.web-log.nl/ minder bruikbaar geworden. Daarom ben ik overgestapt op het gebruik van zogenaamde microfoon & camera implantaten. Met gebruikmaking van de allernieuwste implantaattechnieken heb ik wederom een schat aan informatie verzameld.

Helaas is ook deze techniek onlangs (letterlijk) aan het licht gekomen. Ik heb daarom besloten om mijn speurwerk voorlopig stop te zetten en mij geheel te concentreren op een door mij te schrijven boek. We leven nu middenin de boekenweek en daarom heb ik besloten al mijn ontknopingen te gaan publiceren bij bergboek.nl. Het boek zal verder opgeleukt worden met opwindende onthullingen door Chantal Deleckere. Dus, hopelijk binnenkort in de winkel: “Onthullende Ontknopingen door P. Air de Vrieskist”.

Leave a Reply

