Primeur: Audio Preview

Bilthoven – Binnenkort komt Radio Skybird Internationaal met een wereld primeur. Nog voor het begin van de Grote Vakantie zal er een speciale Audio Preview uitgebracht worden, bedoeld voor in de auto op weg naar de vakantie bestemming! In navolging van de software wereld, waar regelmatig beta versies, software previews, test edities en dergelijke verschijnen, heeft Radio Skybird Internationaal nu de primeur met de eerste echte Audio Preview. Maar, let op! Fragmenten op de Audio Preview kunnen nog gewijzigd worden in de definitieve uitzending. Ook is het mogelijk dat audio fragmenten toegevoegd en/of verwijderd worden in de definitieve uitzending. De eerste echte Audio Preview wordt in een beperkte oplage verspreid in de omgeving van Hoorn NH. Luisteraars in die omgeving let dus op uw brievenbus de komende dagen!

5 thoughts on “Primeur: Audio Preview

  1. HAAAA! πŸ˜€
    Ik ben zeer benieuwd!
    Ik vind het een zeer goed initiatief!
    Ben ook zeer benieuwd wie er allemaal aan dit programma zullen meewerken.

    Zal het muziek zijn voor een zonnige dag om tijdens het rijden te genieten met het raam open en zonnebril op, arm uit het raam en met de vingers trommelend op het dak?

    Zal het programma als een wervelwind de speakers uitkomen?

    Groeten,
    Rogier

  2. Gistermiddag een uur bij de brievenbus op de postbode zitten wachten. Helaas had hij geen pakketje bij zich van de Skybird studios uit Bilthoven.
    Ik moest me inhouden om de postbode ter verantwoording te roepen.
    Ja, hij kan er natuurlijk ook niets aan doen dat er problemen met de microfoons zijn in de Skybird Studio’s.

    Ik hoop dat Dick Wolthuis het euvel snel kan verhelpen.
    Zou hij de voordelen van de Spaanse peper al kennen?

  3. Spaanse peper helpt wel, maar niet tegen luie microfoons. Afijn, het zooitje werkt, maar niet zoals ik het graag zou willen. Ik denk dat we maar moeten gaan sparen voor zo’n mooi mengpaneel als/dan Rogier van Diesfeldt heeft.

  4. ???????????????????????????????????? 😦

    Gisterenmiddag weer een uur bij de brievenbus op de postbode zitten wachten. Ik had er deze keer maar een pilsje bijgenomen. Dat kwam goed uit, want ik kon meteen de teleurstelling wegspoelen. Teleurstelling? Ja! De postbode had weer geen pakketje van Radio Skybird bij zich.
    Ik heb maar tot 10 geteld en dat was voor de postbode net voldoende om de oprijlaan af te rennen.

    ???????????????????????????????????? 😦

  5. Gisteren weer bij de brievenbus gaan zitten. Jaja, we houden vol! Nou hangt die bus bij mij aan de buitenmuur, dus moet ik buiten op een tuinstoeltje gaan zitten. Natuurlijk vandaag wederom met een lekkere koele Warsteiner (ik had nog 2 blikjes) in de hand… en aan de mond.
    In deze positie kan ik de postbode in de verte op de oprijlaan al zien aankomen. De postbode zag mij natuurlijk ook zitten… en zag mij dus niet zitten. Snappez vous? Ik kreeg al weer een vermoeden dat hij alleen maar rekeningen bij zich zou hebben, i.p.v. een “te gek” pakketje van Radio Skybird. Hij durfde nog wel de oprijlaan totaan de brievenbus op te komen. Hij gooide snel de post in de brievenbus en schichtte de oprijlaan af.
    Verdikke! Moest ik weer naar binnen om de sleutel van de brievenbus te pakken. De postbode wilde het mij niet overhandigen.
    Na opening van de bus, zag ik dat er weer geen Skybirdpakketje bij zat.
    Waarom niet een klein kaartje met de reden van de vertraging?
    Die verklaring kwam een paar uur later per email in mijn inbox. Voor diegenen die dat bericht niet hebben gekregen, hier een verslag:

    Nou ja, heb je in ieder geval een lekker biertje gedronken.
    Als je de postbode vandaag weer gaat opwachten, moet je maar weer een biertje meenemen. De laatste loodjes weet je wel. Ik hoop hem vrijdag te kunnen verzenden.
    Ik zit te zweten op zolder in de skybird studios. Blijf problemen hebben met opname van microfoon geluid. Snap er niets van. Rechtstreeks opnemen vanaf microfoon gaat goed, maar als ik “what-you-hear” opneem is het microfoon geluid heel zacht en dof… Niet blij dus. Heb dit probleem op beide PC’s, ook als ik Soundblaster software gebruik.

    Vertel eens… is het hele Skybird team een beetje enthousiast? Kon iedereen weer een beetje de draad oppakken? Alle medewerkers hebben natuurlijk een aantal sabbatical years achter de rug en dan is het allemaal weer afwachten hoe iedereen het oppakt.

    Wel , in het algemeen kan geconstateerd worden dat de medewerkers wel willen. Maar niet alleen de medewerkers zijn een tijdje uit de running geweest, ook de techniek is inmiddels wat ouder. Met wil gewoon met mooie spullen werken, net zoals b.v. bij Noordzee, 538 of HOS. Helaas ontbreekt het benodigde budget daarwoor. Verder draaien de Skybird studios nog voornamelijk met die rotzooi uit Redmond. En dus, je raadt het al: inderdaad, midden in de opnamen weer een BLAUW SCHERM van de beste windows versie ever…

    Einde verslag.

    Dus er zijn vertragingen. Ik ga vandaag niet in de regen op de postbode zitten wachten. Zaterdag natuurlijk wel. Dan ga ik met mijn stoeltje aan het begin van de oprijlaan zitten wachten. Of ik er een pilsje bij neem, weet ik nog niet. Ik hoop wel dat die postbode met een flinke bestelbus komt, of zal het een klein Skybirdpakketje worden?

    Het is vandaag vrijdag en ik ben benieuwd of het Skybirdpakket al op de post is gedaan.
    Of zal het pakket morgen met een expres-bestelling worden verzonden? πŸ˜‰ (grin-grin… carnaval… weet je nog?)

Leave a Reply

